بررسي پارامترهاي موثر در رفتار ديناميكي سيستم انتقال قدرت خودرو در هنگام درگيري كلاچ
بررسي پارامترهاي موثر در رفتار ديناميكي سيستم انتقال قدرت خودرو
در هنگام درگيري كلاچ
نویسندگان :
احمد قنبري ،امين يعقوبي ،ميرمسعود ،سيدفخرابادي فرشيد عباسي دوست وطن
چکيده :
هدف از اين مقاله، بررسي پارامترهاي موثر در ارتعاشات پيچشي کلاچ است. سيستم انتقال قدرت خودرو توسط يک مدل با 4 درجه آزادي شبيه سازي شده است. ابتدا توسط روش هاي تحليلي، معادلات حاکم بر مدل بررسي شده و نتايج آن براي ضرايب اصطکاک مختلف بدست آمده است. شبيه سازي عددي که توسط نرم افزار MATLAB 7.1 انجام يافته است، نتايج مذکور را تاييد مي کند. سپس اثر نوسانات نيروي فشاري کلاچ و گشتاور موتور با فرکانس طبيعي سيستم بررسي شده است و در گرافهاي مربوطه ارايه شده است.
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۸۷/۰۲/۲۳ ساعت 3:17 توسط Admin
|
این پايگاه توسط جمعی از فارغ التحصيلان مهندسی ساخت و تولید پشتیبانی می شود. در این پايگاه اينترنتي سعی ما بر این است که مجموعه کامل و مفیدی از مقالات مرتبط با مهندسی مکانیک, ساخت و تولید و موضوعات وابسته را گرد آوری کنیم.